wtorek, 17 kwietnia 2012

Witam

Witam Wszystkich bardzo ciepło. Na początek troszeczkę powiem coś o sobie. Mam na imię Marzena, mieszkam w Szczecinku, mam dwóch synów: Michaś 7 lat i Maciuś 3 latka. Wyszywam sobie krzyżykami,od czasu do czasu zrobię małą serwetkę na szydełku. Moja przygoda z krzyżykami zaczęła się dawno temu, potem trochę ucichła i jak byłam w ciąży z Michałkiem wróciłam do wyszywania.
Mam nadzieję, że Was nie zanudzę i będziecie zaglądać do mnie od czasu do czasu. 


Miłego dnia.

2 komentarze:

  1. Witaj Kochana w cyber świecie ;o) Obyś została z nami długo ;o)

    PS. Kochana mam prośbę o usunięcie weryfikacji obrazkowej, uwielbiam komentować ale taka weryfikacja strasznie psuje radość z komentowania ;o( Tutaj zrobiłam instrukcje jak ja wyłączyć: http://mysiowyzakatek.blogspot.com/2011/08/rr-tea-time-5.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mysiu, jestem tutaj nowa więc przyjmę wszystkie sugestie i rady. Dopiero zapoznaję się z opcjami więc mogę popełniać kilka błędów.

      Usuń