czwartek, 9 sierpnia 2012

RR-ki i nie tylko.

Witam ,
ten czas tak szybko leci, że mnie zwróciłam uwagi, że tak długo mnie nie było, ale oczywiście zaglądałam do Was i podziwiałam Wasze prace.
Z tego względu, że była tak długa przerwa to dzisiaj będzie wszystkiego po troszku. 
Zacznę od rr-ków, 
moje buciki:

i zbliżenie


Moje buciki wraz z bucikami Danci ( brak zdjęcia) poleciały do Brzyduli.
W kolejce do wysłania czekają buciki Judyty.
W tej chwili wyszywa się ciasteczko Danci.

W między czasie byliśmy dwa razy na wsi, moje dzieci były zachwycone, oto parę zdjęć:
ulubione zajęcia Michałka to zabawa z cielaczkami




mali mechanicy:


gospodarz Michał przy bykach;



i coś dla tych co kochają kotki, oto Teodor:


Mimo mojej nieobecności dziękuję za odwiedziny
i gorąco pozdrawiam.




2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia z wakacji i chyba fantastyczne doświadczenie dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wcale nie chcieli wyjeżdżać, ciągle pytają się kiedy jeszcze tam pojedziemy.

      Usuń